Monday 3 October 2011

terima AKU seadanya

assalammualaikum wbt...

hye guysss...so entry kali nie nk cerite bab2...TERIMA AKU SEADANYA..
pnah x korg ase...diri korg byk kekurangn...mayb bkn kekurangan fizikal je...kdg2..kekuranagn sifat2 yg mayb ada yg pertikaikan....

well...i think..sume org rase perasaan nie...situasi nie...aku xtau la..makhluk ALLAH mane yg ase diri die perfect sgt2 kan......so kalau dah tau smua org...smua makhluk di cipta x sempurna..
x perfect....so npe slalu di pertikai kan... please guyssss....kalau kite sume asyik kondem kan org je...org leh hilang confident diri...leh down...tahap depress n sebagai nya.......
so STOP that all bullshit yg mjatuh kan air muka org......

cukup2 mempertikaikan kelemahan....memperbandingkan pulak dgn org len...CISSSS...kepantangan aku btol....if korg syg kan seseorang...bla nmpk kelemahan die...korg leh tutup mate...pling tidak tgur cara elok...berhemah la BAI....jgn men lentung je........leh ketekanan jiwa...leh ilang kepercayaan sesorg pada kita if kita mcm nie...

bila cite sal bnda2 mcm nie...aku tringat sorg mmbr....aku slalu grau2...kalau aku wat fesyen pelik2 ke...botak kan pale ke pe ke...aku tnye...

"ko still nk kawan aku x...????"

"aku still kwn ngan kau..sbb aku x kesah upe kwn aku mcm ne pun"

very nice of u la frenzzz...kwn mcm tuh la aku nak....n lau pakwe ke makwe ke...
aku pling suka....bkn la aku nk aibkan diri...tp dlu aku ni selekeh...skung pun xde la kemas mane pun...but sometimes...bla aku tampilkan kelemahan aku.....x pnah pun pakwe aku komplen aku buruk ke...die still melayan seolah2 aku lah pling cntik dalam dunia.....tuh yg aku nk kecah kat sini....!!! terime la seadanya....jgn penah down2 kan org sesuke ati...ko CANTIK sgt ke....
KO HENSEM SGT KE DER....
nk itu ini...nk ubah itu ini...ekot kemahuan kau....

stop it la k........xkan org yg x cntik...x hensem...x pndai...yg x memenuhi kehendak korg...korg nk sisih mcm tuh je kan...BERLAKU ADIL LAH K.......
kita smua sama di mata ALLAH SWT....remember that!!!!



lagu sinonim dgn tajuk entry aku nie...


MADAH :
aku sgt emo tulis entry nie....

No comments:

Post a Comment