Tuesday 27 September 2011

INTERVIEW

aku ase.....
aku leh muntah dgr perkataan diatas....
tp cer try ckp temuduga...
mayb kurang skit ase nk muntah even maksd die same...
tp lately...stp org yg kol OR org tnye....

"boleh dtg interview esok???"

"wei mcm ner interview ari tuh???"

soalan yg same...bertubi2....masuk kat gegendang telinga aku ni ha....
nk je aku jerit....OIIIIIIIII!!!! diam la...pe ag bla baru lek dari interview mcm neraka kan...ase down2 sgt kuar opis tuh...ase nk berjalan pun x mampu..lau ada KOTAK...nk cover muka pkai KOTAK tuh....kaki nie..seakan2 lumpuh nk berjalan kluar.....ati bagai diheret ke sane ke sini interview x tentu pasal...CISSSSSS...bila bce ayt aku nie...mcm trok bebeno interview aku nie kan...

yup...emg trok.....!!!!!
down abis...mcm2 aku ase time interview.....
mcm2 aku nk maki org yg interview tuh...(sbnrnye maki tuh...marah kt diri sndiri)

yela2....aku slh...
n xtau nk btol kan mcm ne..

keje nk yg elok2..
tp gaji hampeh...

keje nk cpat..
tp transport xde..

keje nk best...
tp bodo ya RABBI...

keje nk opis hour..
tp yg dpat shift plak..

CISSS...bunyi mcm useless gler seyhh....bila tgk diri lam cermin..eiii..maki diri sndiri..ada ke patut....

LUAHAN HATI NIE >>>> SEDIH TUHAN JE TAU



MADAH : sgt perlukan keje...coz malu nk PAU mak ayh tiap ari...
KORANG...pliz doakan aku pat keje...thanks...^^
YA ALLAH, tiada apa yg berlaku tanpa izin mu...KAU la pemberi rezeki...smmoga kAU
makbulkan doaku AMIN....^^


WOW!! byk nye tnde soal bila nk translate BM ke BI


mane satu interview aku nk g...biase la tiap2 ari ada org kol...tp sangkut x gak...CISSS


ERK???? ok2...wuteva....lalallalallala

No comments:

Post a Comment