Friday 30 September 2011

Alhamdulillah Rezeki ALLAH Bagi ^^

alhamdulillah...
aku dah pat keje..
selang 10 minit lpas aku siap entry "INTERVIEW"
aku di kejutkan panggilan...
yg aku di terima kerja...

ALHAMDULILLAH..
syukur pdMU ya ALLAH..
besar rahmat kebesaranMU..

Kerja jawatan kerani (data enrtry) kat kilang SLEEP FOCUS..
aku bersyukur la..even gaji x bsar mane..
atleast aku leh tanggung diri sendiri kan..
atleaset bertambah pengalaman keje as kerani ni kan..

lpas tuh..
tergerak hati nk bkak email
alhamdulillah..
jawatan tempahan & tiketan di sebuah travel agency kini milik aku..

of coz la aku pilih travel agency..
watpe blaja 3 thun lam tourism x keje lam bidang tuh gak kan..
so kire ALLAH btol2 bg rezeki yg baik pada ku..
akan ku manfaat peluang ini sebaik mungkin..

but mcm biasa lumrah idup..
bla sangkut satu keje..
banyak plak twaraan keje yg len aku terime...
lpas di uji mcm2 ujian mase interview..
akhirnya usaha ku mndatangkan hasil..

Pilihan perlu dibuat dgn baik
lpas di selidik..
tnye org2 yg TERSAYANG...huhu..
sume sokong aku amik travel agency
"GOOD OPPORTUNITY" bak kate org putih..





MADAH :
semoga aku dpt menyesuaikan diri di tmpt keje baru & dirumah sewa
semoga dapat berkerjasama dgn baik dgn pkerja lain
semoga dapat melakukan keje dgn baik..
AMIN

byk harapan aku ini...arap termakbul..
tlg doakan ye kwn2...^^

No comments:

Post a Comment